سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
  • :
  • :

هفت نکته برای عبور از سد منشی ها و مدیران دفاتر در بازاریابی تلفنی

اگر شما در حوزه بازاریابی تلفنی کار می بکنید ،اقطعا لا با منشی ها و مدیران دفاتر خیلی حرف کرده اید.آن ها عموما بین شما تصمیم گیرنده اصلی قرار دارند و تصمیم می گیرند که شما را به فرد مورد نظرتان وصل کنند یا خیر.در مطلب به ۷ نکته با اهمیت جهت گذشتن از سد منشی های و مدیران دفاتر و دست پیدا کردن به تصمیم گیرنده اصلی در بازاریابی تلفنی اشاره می کنم.


همکاری در فروش

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

نکته شماره ۱) منشی ها و مدیران دفاتر دشمن شما نیستند.

منشی ها مدیران دفاتر دشمن شما نیستند ،آن ها تنها کارشان را انجام می دهند.با آن ها به مانند اتومبیل اتوماتیک جواب گویی تلفن نگاه نکنید ،بلکه به جای آن بر ایجاد روابط خوب با آن ها متمرکز شوید.در اولین مکالمه فامیل آن ها را بپرسید در مکالمات بعدی از آن مصرف بکنید .منشی ها اهمیت طلایی در سازمان دارند چشـم آدم های استراتژیک به آن ها نگاه بکنید .چنانچه به آن ها به چشم دشمن نگاه بکنید این باعث ایجاد سد و مانع روانشناختی می شود و جهت شما مساله ایجاد می نماید .

نکته شماره ۲) بزرگ به نظر بیایید.

مدیران هرگز مانند افراد عادی رفتار نمی کنند.اگر شخص مقابل شما اعتقاد داشته باشد که شما مهم هستید آن گاه با شما به گونه ایی دیگر رفتار می نماید .یک صوت آرام راحت با اعتماد به نفس داشته باشید.اگر در لحظات ابتدایی مکالمه تلفنی با منشی ها و مدیران دفاتر عصبی باشید و یا دستپاچه شده باشید ،این حس ات را با صدا ،رفتار و کلمات خود انتقال می دهید.تمام این ها بر روی ادراک منشی ها نسبت به شما اثر می گذارد.چنانچه حس عصبیت می بکنید قبل مکالمه چند نفس عمیق از بینی بکشید و آن را از دهان خود بیرون دهید و خودتان را در حالت آرامش قرار دهید.زمانی که منشی گوشی تلفن را برداشت لبخند بزنید و با او با اطمینان و آسودگی احوال پرسی بکنید .

نکته شماره ۳) سوال نپرسید.

اگر فامیل تصمیم گیرنده اصلی را می دانید از منشی یا مدیر دفتر نپرسید که فرد مورد نظر هستند یا نیستند! شما حضور غیاب نمی بکنید ! زمانی که منشی گوشی را برداشت مودبانه از او بخواهید شما را به فرد مورد نظرتان وصل نماید .زمانی که سوال می پرسید خودتان را بیشتر در معرض شنیدن جواب بد قرار می دهید.

مثال:

سلام، بخیر.لطف بکنید جناب آقـای مظاهری.

نکته شماره ۴) بر روی منفعت کالا و خدمات تکیه بکنید .

اگر منشی دلیل ارتباط شما را پرسید بر روی منفعت کالا و محصول خود تکیه بکنید .

مثال :

فروشنده : درود بخیر.لطف بکنید جناب مظاهری.
منشی: شما؟
فروشنده : من نصیری هستم.ما در زمینه ارتقا بهره وری قوت فروش کار می کنیم.

نکته شماره ۵) شرح دهید که با چه فردی کار دارید.

در بازاریابی تلفنی بسياري از فروشندگان زمانی که فامیل تصمیم گیرنده را نمی دانند ،وقت ی که منشی گوشی را برداشت به او می گویند: لطفا وصل بکنید به مدیر تان یا لطفا به مدیر علت وصل بکنید .این طرز مکالمه عموما با این جواب روبرو می شود : ایشان نیستند و یا ایشان جلسه می باشند .به جای دنبال مدیر گشتن، با منشی رو راست باشید و مکالمه تان را بگویید از او کمک بخواهید.

مثال:

سلام. بخیر.من نصیری هستم از مجموعه راهبرد اندیشه.ما در زمینه آموزش توانمند سازی کارکنان واحد فروش کار می کنیم.می توانید به من روش ی بکنید در این زمینه با چه کسی می توانم حرف کنم؟

نکته شماره ۶) منشی ها یک منبع عظیم دانش هستند .

منشی ها مدیران دفاتر یک منبع عظیم اطلاعات در رابطه با تصمیم گیرنده اصلی همچنین کمپانی هستند .شما می توانید اطلاعات را با آن ها چک بکنید اقطعا لا بر آن ها بیافزایید.هر چه اطلاعات بالاتری داشته باشید در حوزه بازاریابی و فروش تصمیمات بهتری می توانید بگیرید.

نکته شماره ۷) از یک راه غیر معمول استفاده بکنید .

اکثر فروشندگان تلفنی از منشی ها مدیران دفاتر می خواهند آن ها را به تصمیم گیرندگان اصلی وصل کنند در این فرآیند خیلی ی ار فروشندگان حذف می شوند.شما می توانید از یکراهنمای غیر معمول استفاده بکنید و از آن ها بخواهید شما را به واحد فروش وصل کنند.به اقطعا ل بسیار زیاد زیاد شما می توانید ارتباط خود را برقرار سازید.جهت فردی که در واحد فروش هست دلیل ارتباط را بیان بکنید .او به اقطعا ل زیاد به شما کمک می نماید به هر صورت شما یکدیگر را درک می بکنید .




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
سوپروب close
خرید بک لینک