سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
  • :
  • :

برگه تقلب بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی

۱. سعی بکنید در تمام رسانه‌ها نامی یکسان گزینش بکنید . برای مثال اگر نام برند شما modiresabz است، خوب است در رسانه‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگــل پلاس، لینکدین تلگرام از نامی یکسان مصرف بکنید . جهت چک کردن خالی بودن نام در رسانه‌های اجتماعی از وب سایت namechk.com مصرف بکنید .


درآمد اینترنتی

درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو

۲. در ارسال پست تداوم داشته باشید. یکی از ساده‌ترین کارها در عین حال سخت‌ترین کارها ارسال مرتب پست در رسانه‌ها است. برای مثال به خودتان قول بدهید هفته‌ای سه پست در هر رسانه قرار دهید.

۳. مطالب یکسان را به تمام رسانه‌ها ارسال نکنید. این موضوع باعث می‌شود مخاطبان تمام رسانه‌های شما را پی‌گیری نکنند، چون حس می‌کنند کپی یکدیگر هستند .

۴. مطالب روش ی ارسال بکنید . در هر زمینه‌ای که کار می‌کنید مطالبی روش ی ارسال بکنید . چنانچه فکر می‌کنید کارتان هیچ ربطی به روش ی ندارد نکاتی برای خرید بهتر و پیشگیری از ضرر ارسال بکنید تا مشتریان به خریداران بهتری تبدیل شوند.

۵. مطالبی جهت برندسازی ارسال بکنید . گاهي از پست‌ها را به ارتقا اعتبار خودتان اختصاص دهید. عکس‌هایی از مشتریان بفرستید. مطالبی در مورد محل کارتان، خودتان و همکاران بفرستید.

۶. به معرفی کالاها خدمات بپردازید. بسياري فکر می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی فردی دنبال خرید نیست. ولی این طرز فکر غلط است. زیاد ی از کاربر ان رفیق دارند در رسانه‌های اجتماعی با محصولات بهتر جالب آشنا شوند خرید کنند.

۷. بین این سه نوع پست تعادل ایجاد بکنید . یعنی به صورتی متناسب به ارسال مطالب روش ی، مطالب برندسازی همين طور معرفی کالاها و خدمات خود بپردازید.

۸. برای افرادی که شما را فالو می‌کنند ویژگی ها یی انحصاری درنظر بگیرید. برای مثال کوپن‌های تخفیفی ارائه دهید که فقط دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما می‌بینند. این کوپن را در وبسایت یا جاهای دیگر انتشار نکنید.

۹. روش‌هایی خلاقانه بیابید تا مخاطبان رسانه شما را درگیر نماید آن‌ها را به ارسال نظر ترغیب نماید . جهت مثال در پیام‌ها از آن‌ها بخواهید نظرشان را در مورد موضوعی اعلام کنند.

۱۰. مسابقه برگزار بکنید و جوایزی از کالاها اهدا بکنید . این کار باعث می‌شود افراد از رسانه‌ای مجازی وارد جهان ی واقعی کسب‌و‌کار شما شوند و به شما اعتماد کنند.

۱۱. افراد را از رسانه‌های مختلف به سایت هدایت بکنید . با اینکار خوب با کسب‌و‌کارتان آشنا می‌شوند مشتری شما می‌شوند.

۱۲. بازدیدکنندگان سایت را به رسانه‌های اجتماعی هدایت بکنید . با این کار حلقه‌ای می‌سازید که بازدیدکنندگان از سایت به رسانه از رسانه به وب سایت هدایت می‌شوند دساسترس ی شما به آن‌ها آسان‌تر می‌شود.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
سوپروب close
خرید بک لینک